Friday, November 26, 2010

JALAN-JALAN PUTRAJAYA

Princess II buat Kad Pengenalan

Sebagai warga Malaysia yang berjaya...cewah...:) kenalah membuat IC apabila berumur 12 tahun. 14hb Oktober maka genaplah Princess berumur 12 tahun. Disebabkan hari itu adalah hari bekerja untuk ibu bapa maka, saya merancang untuk membuat ICnya pada hari ahad 17hb. Setibanya di JPN, Putrajaya ada masalah pula. Surat beranaknya perlu dikemaskinikan kerana tidak ada nama bapa. Semua perlu diproses dalam tempoh 3 minggu kerana perlu pengesahan drpd JPN, Sabah...huh!
Ahad lepas, pergilah kat Putrajaya.........& tempoh untuk mengambilnya 24 jam sahaja kat Putrajaya & boleh diambil utk keesokan harinya. Hari isnin hari bekerja...tak leh la pula. Hmmm... Nak ambik kat Shah Alam, dekat - senang sikit tapi kena tunggu 10 hari - 2 minggu ...
Inilah perjalanan kat Putrajaya pada hari itu....:)



cuaca yg cerah...








semua dah selesai...baliklah...:)
posing dulu...:)


Love: yenyen :-)

6 comments:

  1. wah wah..buat IC.
    putrajaya....salah satu tempat yang kalu boleh memang nak tunjuk kat kawan2 yang datang Malaysia, tapi...kejauhan punya pasal, selalu tak pi.

    nice pics :)

    ReplyDelete
  2. salam ziarah.
    last time pg putrajaya setahun yg lps before terbang ke UK :)
    hari ahad ofis bukak yer nak buat ic?

    ReplyDelete
  3. salam hujung minggu, lawatan ellen ke "A MUST VISIT BLOG"...apa kbr hari ni?

    ReplyDelete
  4. Putrajaya mmg cantik.. love it! (^.^)

    ReplyDelete
  5. salam pagi dari Ellen...ni kunjungan rutin Ellen ke A MUST VISIT BLOG, semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...senyum selalu..ahaks!

    ellend ah follow sini ---7

    ReplyDelete
  6. Salam sofea..TAHNIAH tuk dak Nisa(mcm nama anak atie..UPSR pon anak atie dpt 5A gak..kebetulan kan?).tahun depan brcadang nk masukkan ke asrama ker?.atie pon br 2 kali g putrajaya..tue pon settlekn duit rumah...

    ReplyDelete